Pracovná náplň:
Plánuje a vyhodnocuje mesačné a kvartálne plány /celková fakturácia, počet oslovených
klientov, obchodných stretnutí, zazmluvnených pozícií, objem zákaziek/, ktoré sú
odsúhlasené vedením spoločnosti
Dohaduje obchodné stretnutia – akvizície nových klientov
Organizuje a zúčastňuje sa obchodných jednaní
Spolupracuje s konzultantom pri dôslednom dodefinovaní kontraktu a popisov pracovných
pozícii
Dojednáva a zazmluvňuje podmienky spolupráce
Komunikuje s konzultantom počas celého obchodného prípadu
Komunikuje s klientom komplikované obchodné prípady
Buduje dlhodobé vzťahy s existujúcimi i perspektívnymi klientmi
Realizuje podporné obchodné aktivity
Zúčastňuje sa pravidelných mesačných a kvartálnych porád
Vyhodnocuje projekty mesačne, ak je projekt neefektívny, vyhodnotí a uzavrie projekt po
konzultácii s nadriadeným v CRM
Pracovné zodpovednosti:
Zodpovedá za plnenie mesačných a kvartálnych plánov fakturácie
Zodpovedá za dohodnuté výhodné podmienky kontraktov, rovnako tak za charakter
dohodnutých obsadzovaných pozícií
Zodpovedá za včasné prehodnotenie projektov z pohľadu efektivity a v prípade zistenia
neefektívnosti projektu, obratom prekonzultije s konateľom a zvolí sa pre firmu
najpragmatickejšia cesta
Zodpovedá za uzavretie projektov v CRM
Zodpovedá za nahrávanie všetkých svojich komunikačných aktivít do systému CRM
a aktualizáciu informácií o firmách:
zrealizované telefonáty, emaily, zápisy zo stretnutí
získané kontakty a relevantné informácie o firme, vrátane jej zaradenia do
internej štruktúry
Nahráva originály kontraktov
Zodpovedá za pravidelnú komunikáciu a udržiavanie pozitívnych vzťahov s klientmi
Zodpovedá za včasné a správne vyhodnotenie projektu po vzájomnom pohovore s
konzultantom, prípadne s recruiterom
Zodpovedá za dôslednú a pravdivú komunikáciu s klientom a prezentáciu dobrého mena
spoločností Appel Group