Manažér ako kouč
Oblasť vzdelávania:
Čas konania:
Cieľ tréningu:
Oboznámiť sa s technikou koučovania ako manažérskej stratégie rozvoja vo svojej praxi, a tak aj rozvinúť praktické zručnosti koučovania ako kľúčovej stratégie podpory a stimulácie výkonu a vzťahov
Cieľová skupina:
Obsahové zameranie:
Rola kouča a základné zručnosti pri koučovaní
Hlavné princípy a výhody koučovania (význam koučovania a bariéry v uplatňovaní)
Ako koučovaním prebudiť potenciál tímu
Koučovací rozhovor (nadviazanie vzťahu, kladenie silných otázok,
Stanovenie individuálneho plánu a cieľov) a základné koučovacie modely
Uplatnenie rôznych štýlov koučovania podľa adresáta a situácie
Práca s prioritami a plánmi
Stanovovanie rozvojových cieľov pre svojich ľudí a spolu s nimi, ale aj pre seba
Ako poznať a vedieť uplatniť základné princípy efektívnej spätnej väzby
Správne hodnotenie a motivovanie zamestnancov
Etika v koučovaní
Cena bez DPH:
Registrácia
Pre prihlásenie na tréning/workshop je potrebné aby ste si vytvorili účet, alebo sa prihlásili do Vášho účtu.