Efektívna emailová a telefonická komunikácia
Oblasť vzdelávania:
Čas konania:
Cieľ tréningu:
Zlepšite si svoje komunikačné zručnosti a nadobudnú väčšiu istotu pri telefonickej a emailovej komunikácii.
Cieľová skupina:
Obsahové zameranie:
Špecifiká emailovej komunikácie:
Kedy uprednostniť email pred telefonickým alebo osobným kontaktom?
Špecifiká emailovej komunikácie
Najčastejšie chyby emailovej komunikácie
Zásady písania e-mailov
Telefonická komunikácia
Fázy telefonickej komunikácie
Aktívne vs. pasívne počúvanie
Proklientská orientácia
Prvý dojem počas telefonickej komunikácie
Zásady poskytovania informácií – stručnosť, jasnosť, správnosť
Empatia a jej význam počas telefonickej komunikácie
Spätná väzba v komunikácii
Parafrázovanie ako prostriedok na predchádzanie nedorozumení v komunikácii
Zvládanie náročných situácií počas telefonickej komunikácie
Cena bez DPH:
Registrácia
Pre prihlásenie na tréning/workshop je potrebné aby ste si vytvorili účet, alebo sa prihlásili do Vášho účtu.