Cross-selling a Up-selling
Oblasť vzdelávania:
Čas konania:
Cieľ tréningu:
Naučiť sa riadiť a vyťažiť z aktuálneho rozhovoru čo najviac
Získať znalosti pre nadviazanie ďalšou ponukou v konkrétnom rozhovore
Vytvoriť databázy konkrétne použiteľných formulácií z praxe
Pomenovať najdôležitejšie potreby zákazníkov
Cieľová skupina:
Obsahové zameranie:
Čo je to Cross-seling a Up-selling a prečo sú dôležité, a čo ich ovplyvňuje?
Čo pokladajú zákazníci za užitočné a čo všetko očakávajú?
Zákazníci chcú alebo nechcú nakupovať – ide o problematiku nákupnej odozvy
Čo motivuje zákazníkov?
Faktory ovplyvňujúce Cross-seling a faktory ovplyvňujúce Up-selling
Produktové a cenové stratégie v Cross-selingu a Up-sellingu
Komunikácia a podpora predaja
Cena bez DPH:
Registrácia
Pre prihlásenie na tréning/workshop je potrebné aby ste si vytvorili účet, alebo sa prihlásili do Vášho účtu.