Vedúci ekonomického úseku

Tlačiť

Miesto výkonu práce: 

Žilina

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: 

*kontrola odberateľských faktúr/kontrola saldokont, vystavovanie a zúčtovanie dohôd, vypracovanie fakt.príkazov
*kontrola dodávateľských faktúr ich formálnej správnosti a zaúčtovanie
*zaúčtovanie miezd, rozúčtovanie na jednotlivé subjekty, stravných lístkov, daní, odvodov
*spracovanie daňových priznaní k DPH a kontrolných a súhrnných výkazov, zaúčtovanie DPH
*vypracovanie kalkulácii na prenájom majetku IKS, zmlúv o prenájme, evidencia mot. vozidiel, úhrada preddavkov na daň, vypracovanie daň.priznania k dani z mot. vozidiel
*denne zisťovanie stavu na bankových účtoch , sledovanie úhrad, platobného kalendára, príprava plat. príkazov, zaúčtovanie bankových výpisov
*vypracovanie prehľadu pohľadávok, ich vymáhanie, evidencia súdnych sporov a exekúcii, spolupráca s advokátskou kanceláriou
*účtovanie interných dokladov, vypracovanie rozpracovanosti jednotlivých EO, kontrola nákladových a výnosových účtov, mesačné spracovanie vyhodnotenia výsledkov hospodárenia, komunikácia s Fin. správou, bankami a inými inštitúciami, inventarizácia príslušných účtov, spracovanie a zostavenie účtovných závierok, vypracovanie daňových priznaní, archivácia, príprava podkladov pre účtovný audit, vypracovanie štatistických výkazov, spracovanie podkladov pre Intrastat

Ponúkaný plat: 

Dohodou

Termín nástupu: 

Dohodou

Termín ukončenia výberu: 

31.03.2020

Ponúkame: 

*práca v spoločnosti dlhodobo etablovanej na slovenskom trhu

Druh pracovneho pomeru: 

plný úväzok

Informácie pre uchádzača: 

*Záujemci o uvedenú pracovnú pozíciu zasielajte prosím svoj životopis na uvedenú adresu: mazakova@appel.sk alebo nás kontaktujte na tel. čísle 0905 973 151.

Vzdelanie: 

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Pracovná ponuka je z oblasti: 

Stavebníctvo a reality

Odborné znalosti: 

Podvojné účtovníctvo
pokročilý
Jednoduché účtovníctvo
pokročilý
Mzdové účtovníctvo
pokročilý
Personalistika
pokročilý
Fakturácia
pokročilý
Hospodárska korešpondencia
pokročilý

Znalosti programov a OS: 

Microsoft Word
pokročilý
Microsoft Excel
pokročilý

Ďalšie požiadavky na zamestnanca: 

*min.5 rokov praxe a profesionálnych skúseností v ekonomickej oblasti
*znalosť relevantných zákonov (o účtovníctve, o DPH, o daniach, obchodný zákonník)
*znalosť štatistických výkazov
*dobré komunikačné a analytické schopnosti a logické myslenie
*zodpovednosť, precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť, zmysel pre tímovú spoluprácu, schopnosť pracovať pod stresom, flexibilita

Stručná charakteristika spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná: 

*Stavebná spoločnosť s dlhodobou tradíciou

Máte záujem o túto pozíciu?

Vyplňte krátky formulár a naši pracovníci Vás budú kontaktovať

 

Súbor musí byť menší ako 5 MB.
Povolené typy súborov: pdf doc docx.