Referent zákaznickej podpory

Tlačiť

Miesto výkonu práce: 

Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: 

Referent zákazníckej podpory pre aplikácie pre leasingové spoločnosti.
 
 
Ide o referenta/konzultanta, ktorý prijíma, analyzuje a rieši zákaznícke issues zákazníkov, ktorý používajú  leasingový software.

 

Ponúkaný plat: 

Dohodou

Termín nástupu: 

ihneď

Termín ukončenia výberu: 

31.07.2019

Ponúkame: 

Nástupný plat 1 500,- (pri uchádzačoch, ktorí zvládnu aj analýzu nových požiadaviek zákazníka 1 800,-), cieľový plat nemá obmedzenie, závisí od kvality uchádzača.

Druh pracovneho pomeru: 

plný úväzok

Informácie pre uchádzača: 

Požadované znalosti:
Používanie kancelárskych balíkov MS Office (Word, Excel)
Znalosť SQL vítaná
Znalosť základných obchodných procesov v obchodnej spoločnosti, znalosť procesov v leasingovej spoločnosti je vítaná.
VŠ vzdelanie vítané, nie je podmienkou. Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov.
 
 

Vzdelanie: 

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Pracovná ponuka je z oblasti: 

Informačné technológie

Pozícia vhodná pre absolventa: 

Áno

Jazykové znalosti: 

Anglický jazyk
B2

Znalosti programov a OS: 

Microsoft Word
pokročilý
Microsoft Excel
pokročilý
Administrácia Microsoft SQL Server

Stručná charakteristika spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná: 

Aktivity nášho klienta, významnej slovenskej  IT spoločbosti, sú zamerané predovšetkým  na vývoj  softvéru pre leasingové spoločnosti. K službám spoločnosti patrí aj poskytovanie konzultačných , školiteľských  a servisných služieb. Jedná sa o stredne veľkú IT firmu ( 35 ľudí) , s dlhou tradíciou, stabilnými klientmi a s pracovným prostredím s dobrou atmosférou

Máte záujem o túto pozíciu?

Vyplňte krátky formulár a naši pracovníci Vás budú kontaktovať

 

Súbor musí byť menší ako 5 MB.
Povolené typy súborov: pdf doc docx.